Розвиток творчого мислення школяра в навчанні математики через впровадження проектних технологій

Автор(и)

  • Т.Г. Крамаренко

Ключові слова:

ІКТ, дидактичний потенціал, розвиток творчого мислення

Анотація

Перед сучасною школою стоїть надзвичайно складне завдання – створити умови, в яких особистість зможе посилити свій творчий потенціал, підвищити рівень розвитку творчих здібностей. В навчанні математики згідно з ця настійна вимога часу може бути успішно розв’язаною, якщо в організації творчої діяльності школяра враховувати сукупність таких взаємопов’язаних між собою чинників, як вплив змісту навчального предмету на творчий розвиток особистості; наявність системи творчих завдань, що враховує вікові особливості учнів; така організація навчально-пізнавальної діяльності, яка передбачає використання творчих завдань на різних етапах навчального пізнання та створення взаємин між учасниками творчого процесу на основі творчої співпраці. Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання (ІКТ) має величезний педагогічний та дидактичний потенціал, тому має відігравати важливу роль у процесі формування творчої особистості. Для цього необхідно забезпечити вчителів різноманітними методиками для ефективного застосування ІКТ як на уроках математики, так і на факультативних заняттях, для управління самостійною роботою учнів.
Вчителю потрібна не лише теоретична, але й ґрунтовна практична підготовка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-18

Як цитувати

Крамаренко, Т. (2020). Розвиток творчого мислення школяра в навчанні математики через впровадження проектних технологій. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 85–92. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/562

Номер

Розділ

Статті