Вивчення технологій навчання у співробітництві в курсі методики навчання інформатики

Authors

  • Т.В. Підгорна

Keywords:

Методика навчання, інформатика, технології навчання

Abstract

Економічні, соціальні, технологічні та інші чинники розвитку цивілізації спричинють зацікавленість суспільства результатами освіти. Як відомо на результати освіти залежать не лише від того, які методичні системи застосовуються в навчальному процесі, а й від того, які професійні компетентності сформовані у вчителів. До таких компетентностей можна віднести: предметні (стосуються навчальної дисципліни), дидактико-методичні (стосуються майстерності вчителя, перш за все, використання методик інтерактивного навчання (робота в парах і невеликих групах, учнівські проекти – індивідуальні й колективні, ситуативні ігри: рольова гра, аналіз аргументів «за» і «проти», дискусії й дебати, розв’язування проблеми, «мозковий штурм», тощо )), виховні (стосуються різних способів впливу на учнів і спілкування).

Published

2009-02-11

How to Cite

Підгорна, Т. (2009). Вивчення технологій навчання у співробітництві в курсі методики навчання інформатики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (7 (14), 107–110. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/424

Issue

Section

Статті