Педагогічні моделі майбутніх вчителів інформатики

Автор(и)

  • Т.В. Підгорна

Ключові слова:

Педагогічна модель, вчитель інформатики, підготовка

Анотація

Однією з умов здійснення ефективного процесу навчання є педагогічна майстерність вчителя. Рівень оволодіння педагогічною майстерністю, як свідчить практика, не відповідає сучасним вимогам, що висуваються до випускників педагогічних ВНЗ. Постає питання – яким чином можна підвищити рівень розвитку педагогічної майстерності майбутніх вчителів, ще під час навчання у ВНЗ. Щоб з’ясувати умови оволодіння педагогічною майстерністю, розглянемо спочатку що таке педагогічна майстерність і рівні оволодіння нею.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-02-18

Як цитувати

Підгорна, Т. (2008). Педагогічні моделі майбутніх вчителів інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 145–147. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/521

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають