Структура інформатичних компетентностей
Ключові слова:
Інформатична компетентність, ІКТАнотація
На сучасному етапі інформатизації суспільства та освіти висуваються нові вимоги до професійної підготовки майбутніх спеціалістів, в тому числі і вчителів-предметників. Одними з головних ключових компетентностей є інформатичні компетентності фахівців. Результати аналізу визначення поняття інформатична компетентність в психолого-педагогічній літературі свідчать, що система інформатичних компетентностей – це інтегративне утворення, що має певну структуру. Так в визначено, що система інформатичних компетентностей – це інтегративне утворення особистості, в якому інтегруються знання про основні методи інформатики та інформаційні технології, уміння використовувати наявні знання для розв’язування прикладних задач, навички використання комп’ютера і технологій зв’язку, здатності подавати повідомлення і дані у зрозумілій для адресата формі і виявляється у прагненні, здатності і готовності до ефективного застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для розв’язування завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності.