Структура інформатичних компетентностей

Автор(и)

  • Т.В. Підгорна

Ключові слова:

Інформатична компетентність, ІКТ

Анотація

На сучасному етапі інформатизації суспільства та освіти висуваються нові вимоги до професійної підготовки майбутніх спеціалістів, в тому числі і вчителів-предметників. Одними з головних ключових компетентностей є інформатичні компетентності фахівців. Результати аналізу визначення поняття інформатична компетентність в психолого-педагогічній літературі  свідчать, що система інформатичних компетентностей – це інтегративне утворення, що має певну структуру. Так в визначено, що система інформатичних компетентностей – це інтегративне утворення особистості, в якому інтегруються знання про основні методи інформатики та інформаційні технології, уміння використовувати наявні знання для розв’язування прикладних задач, навички використання комп’ютера і технологій зв’язку, здатності подавати повідомлення і дані у зрозумілій для адресата формі і виявляється у прагненні, здатності і готовності до ефективного застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для розв’язування завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Як цитувати

Підгорна, Т. (2020). Структура інформатичних компетентностей. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 109–117. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/230

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають