Навчання майбутніх учителів математики інтегрального числення функцій однієї змінної з використанням комп’ютерних засобів математики

Authors

  • М.І. Жалдак
  • Г.О. Михалін
  • С.Я. Деканов

Keywords:

Інтегральне числення, професійна культура, засоби комп'ютерної математики

Abstract

Навчання інтегрального числення функцій однієї змінної відіграє важливу роль у формуванні професійної культури вчителя математики не тільки тому, що однією з основних змістових ліній шкільного курсу математики є «Початки диференціального та інтегрального числення». Значно важливішим є тісний зв’язок інтегрального числення із сучасними математичними теоріями: теорією інтеграла, теорією міри, функціональним аналізом, теорією ймовірностей, математичною інформатикою та багатьма іншими. Завдяки цьому у процесі навчання можна не тільки розкрити майбутнім учителям потужність методів інтегрального числення, запропонованих засновниками цього числення понад три століття тому, а й продемонструвати постійний розвиток та удосконалення математичних теорій. Результатом такого розвитку є суттєве розширення меж застосування математичних теорій, а результатом удосконалення математичних теорій є значне розширення кола людей, які можуть застосовувати математичні теорії на практиці: те, що раніше було доступне лише геніям, перетворюється у звичайну навчальну задачу шкільного курсу математики.

Published

2010-02-04

How to Cite

Жалдак, М., Михалін, Г., & Деканов, С. (2010). Навчання майбутніх учителів математики інтегрального числення функцій однієї змінної з використанням комп’ютерних засобів математики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (10 (17), 5–27. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/238

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2