Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремуми
Ключові слова:
Розумова діяльність, розв'зування задач, екстремумАнотація
Науково-технічний прогрес суспільства вносить суттєві зміни у зміст і характер учбової праці і відповідним чином відображається у вимогах до математичної освіти. Поряд із зростанням теоретичного рівня навчального матеріалу, посилюється загальноосвітня роль курсу, його гуманітаризація, прикладна та політехнічна спрямованість навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2006-02-26
Як цитувати
Крамаренко, Т. (2006). Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремуми. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 170–176. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/698
Номер
Розділ
Статті