Систематизація та узагальнення знань у навчанні математиці

Автор(и)

  • В. І. Клочко
  • М. Б. Ковальчук

Ключові слова:

систематизація, математика

Анотація

Проблема узагальнення i систематизацiї – давнiшня гносеологiчна, психологiчна i педагогiчна проблема. З iсторiї педагогiки вiдомо, що кожний видатний дидакт минулого торкався цих питань. Зокрема Я. М. Каменський неодноразово в своїх працях пiдкреслював необхiднiсть дотримуватись послiдовностi у вивченнi матерiалу: "Всi заняття повиннi влаштовуватись таким чином, щоб наступне завжди базувалось на попередньому, а попереднє змiцнювалось наступним". Його поради не втратили свого значення i до цього часу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2002-02-18

Як цитувати

Клочко, В. І., & Ковальчук , М. . Б. . (2002). Систематизація та узагальнення знань у навчанні математиці. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 20–29. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/448

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають