Деякі аспекти методики застосування нових інформаційних технологій під час вивчення теми “Диференціальні рівняння” у вищому технічному навчальному закладі
Ключові слова:
Диференціальні рівнянняАнотація
Процес вивчення будь-якої дисципліни передбачає наявність навчального матеріалу, активну діяльність студента, додаткові засоби передавання різноманітних повідомлень інформації, контроль результатів. Перша складова – навчальний матеріал, який відповідає сьогоднішньому рівню розвитку науки та техніки. Але обсяг накопичених відомостей постійно зростає і для якісного засвоєння їх необхідно або збільшувати кількість годин на вивчення дисципліни (тобто постійно збільшувати термін навчання), або інтенсифікувати навчання. Але, як показує практика, кількість годин, що відводиться на навчання, постійно зменшується. Таким чином залишається другий шлях: студент повинен у відведені навчальним планом години якісно та творчо засвоїти запропонований навчальний матеріал. Це змушує викладачів шукати та впроваджувати у практику нові методи та моделі навчання, які при постійному використанні забезпечують підвищення якості навчальної праці протягом усього навчання в університеті, розвивають у студентів творчі здібності. В умовах всебічного використання комп’ютерних технологій навчання, великих об’ємів навчального матеріалу та зменшення обсягу аудиторних годин для навчальних дисциплін актуальним є питання комп’ютерної підтримки навчального процесу. Активне впровадження нових інформаційних технологій висвітлило проблему методології та дидактики організації проведення практичних занять з вищої математики, зокрема з курсу “Диференціальні рівняння “ в технічному ВНЗ.