Smart-технології електронних освітніх ресурсів

Автор(и)

  • О. В. Клочко
  • О. Д. Гуменний
  • В. І. Клочко

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).07

Ключові слова:

SMART-освіта, SMART-комплекси навчальних дисциплін, SMART-технології, електронні освітні ресурси, освітні технології, самовдосконалювальний інформаційний алгоритм, метадисципліна

Анотація

Пріоритетним напрямком у створенні системи освіти нового покоління є впровадження електронних засобів навчання. Перспективних кардинальних змін у зазначеному напрямку можливо досягти шляхом реалізації стратегії запровадження SMART-технологій, що забезпечить нову якість підготовки фахівців, випереджувальний загальноцивілізаційний розвиток людини з новим мисленням, орієнтованим на майбутнє. Зважаючи на це, на основі SMART-підходу, авторами були розроблені алгоритм роботи студента з навчальним курсом та самовдосконалювальний інформаційний алгоритм, що є складовими елементами електронних освітніх ресурсів та можуть бути реалізовані у SMART-комплексах навчальних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-11

Як цитувати

Клочко, О. В., Гуменний, О. Д. ., & Клочко, В. І. (2019). Smart-технології електронних освітніх ресурсів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 44–50. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).07

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають