Smart-технології електронних освітніх ресурсів
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).07Ключові слова:
SMART-освіта, SMART-комплекси навчальних дисциплін, SMART-технології, електронні освітні ресурси, освітні технології, самовдосконалювальний інформаційний алгоритм, метадисциплінаАнотація
Пріоритетним напрямком у створенні системи освіти нового покоління є впровадження електронних засобів навчання. Перспективних кардинальних змін у зазначеному напрямку можливо досягти шляхом реалізації стратегії запровадження SMART-технологій, що забезпечить нову якість підготовки фахівців, випереджувальний загальноцивілізаційний розвиток людини з новим мисленням, орієнтованим на майбутнє. Зважаючи на це, на основі SMART-підходу, авторами були розроблені алгоритм роботи студента з навчальним курсом та самовдосконалювальний інформаційний алгоритм, що є складовими елементами електронних освітніх ресурсів та можуть бути реалізовані у SMART-комплексах навчальних дисциплін.