Формування математичних компетентностей студентів технічних ВНЗ
Ключові слова:
складові системи математичних компетентностей, СКМАнотація
У статті розглядається методика формування та розвитку математичних компетентностей майбутніх інженерів, що здійснюється з огляду на те, що математика є як фундаментальною дисципліною, так і теоретичною базою навчання більшості інженерних дисциплін. Це вимагає усвідомлення студентами змісту математичних концепцій, їх технічних аспектів та обмежень. В процесі навчання передбачається використання ІКТ, що дозволяє механізмами і законами застосування знань, оволодіти навичками і уміннями розв’язувати задачі реального практичного змісту. Таке поєднання спирається на теоретичну базу знань та використання ІКТ, під час розв’язування задач, значно підвищує ефективність навчання, якщо використання ІКТ буде систематичним, а не епізодичним.