Навчання майбутніх учителів математики інтегрального числення функцій однієї змінної з використанням комп’ютерних засобів математики
Ключові слова:
Інтегральне числення, професійна культура, засоби комп'ютерної математикиАнотація
Навчання інтегрального числення функцій однієї змінної відіграє важливу роль у формуванні професійної культури вчителя математики не тільки тому, що однією з основних змістових ліній шкільного курсу математики є «Початки диференціального та інтегрального числення». Значно важливішим є тісний зв’язок інтегрального числення із сучасними математичними теоріями: теорією інтеграла, теорією міри, функціональним аналізом, теорією ймовірностей, математичною інформатикою та багатьма іншими. Завдяки цьому у процесі навчання можна не тільки розкрити майбутнім учителям потужність методів інтегрального числення, запропонованих засновниками цього числення понад три століття тому, а й продемонструвати постійний розвиток та удосконалення математичних теорій. Результатом такого розвитку є суттєве розширення меж застосування математичних теорій, а результатом удосконалення математичних теорій є значне розширення кола людей, які можуть застосовувати математичні теорії на практиці: те, що раніше було доступне лише геніям, перетворюється у звичайну навчальну задачу шкільного курсу математики.