Порівняльний аналіз виконавських інтерпретацій Сонати Й. Брамса № 2 для кларнета (або альта) з фортепіано

Автор(и)

  • Скопич Алла Володимирівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова
  • Толпиго-Русіна Наталія Кирилівна Національна музична академія України імені П. І. Чайковського

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.18

Ключові слова:

Й. Брамс, Мартін Фрост, Ван Юйцзя, Нобуко Імаї, Альберт Тіу, виконавська інтерпретація, композиторський задум, музична ідея, композиційно-драматургічна ідея, семантичний задум, виконавська версія

Анотація

Стаття висвітлює дві унікальні інтерпретації сонати Й. Брамса №2 для кларнета (або альта) з фортепіано. Твір Й. Брамса розглянуто з точки зору композиторського задуму (реального, умовно-реального, гіпотетичного). У процесі аналізу сонати визначена її музична і композиційно-драматургічна ідея, що дозволило проаналізувати інтерпретації цього музичного твору у виконавських версіях для кларнета і альта. Порівняльний аналіз виконання цього твору видатними музикантами доводить, що поглиблене занурення у процес осмислення виконавських інтерпретацій музичних творів дозволяє найактивніше проявити себе у навчальної та виконавської діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

SKOPYCH, A. і TOLPYGO-RUSINA, N. (2024) «Порівняльний аналіз виконавських інтерпретацій Сонати Й. Брамса № 2 для кларнета (або альта) з фортепіано», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 143–150. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.18.