Порівняльний аналіз виконавських інтерпретацій Сонати Й. Брамса № 2 для кларнета (або альта) з фортепіано
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.18Ключові слова:
Й. Брамс, Мартін Фрост, Ван Юйцзя, Нобуко Імаї, Альберт Тіу, виконавська інтерпретація, композиторський задум, музична ідея, композиційно-драматургічна ідея, семантичний задум, виконавська версіяАнотація
Стаття висвітлює дві унікальні інтерпретації сонати Й. Брамса №2 для кларнета (або альта) з фортепіано. Твір Й. Брамса розглянуто з точки зору композиторського задуму (реального, умовно-реального, гіпотетичного). У процесі аналізу сонати визначена її музична і композиційно-драматургічна ідея, що дозволило проаналізувати інтерпретації цього музичного твору у виконавських версіях для кларнета і альта. Порівняльний аналіз виконання цього твору видатними музикантами доводить, що поглиблене занурення у процес осмислення виконавських інтерпретацій музичних творів дозволяє найактивніше проявити себе у навчальної та виконавської діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.