Формування музично-творчих здібностей здобувачів передвищої фахової освіти у процесі інструментального виконавства

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.07

Ключові слова:

фахова передвища освіта, музично-творчі здібності, інструментальне виконавство, інноваційні засоби, виконавська майстерність, освітній процес

Анотація

Досліджується формування музично-творчих здібностей здобувачів фахової передвищої освіти у процесі навчання гри на музичних інструментах. Окрема увага приділяється методичним рекомендаціям та інноваційним підходам, які сприяють розвитку творчого потенціалу студентів у сфері виконавської діяльності. Розглядаються сучасні методи навчання, що поєднують традиційні та новаторські техніки, спрямовані на підвищення рівня музичної майстерності та особистісного зростання майбутніх музикантів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

PYAVKA, K. (2024) «Формування музично-творчих здібностей здобувачів передвищої фахової освіти у процесі інструментального виконавства», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 54–60. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.07.