Формування музично-творчих здібностей здобувачів передвищої фахової освіти у процесі інструментального виконавства
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.07Ключові слова:
фахова передвища освіта, музично-творчі здібності, інструментальне виконавство, інноваційні засоби, виконавська майстерність, освітній процесАнотація
Досліджується формування музично-творчих здібностей здобувачів фахової передвищої освіти у процесі навчання гри на музичних інструментах. Окрема увага приділяється методичним рекомендаціям та інноваційним підходам, які сприяють розвитку творчого потенціалу студентів у сфері виконавської діяльності. Розглядаються сучасні методи навчання, що поєднують традиційні та новаторські техніки, спрямовані на підвищення рівня музичної майстерності та особистісного зростання майбутніх музикантів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.