Творча місія вчителя музичного мистецтва як пріоритетна сфера спілкування у підлітковому середовищі

Автор(и)

  • Ірина Лавриш Будинок культури Деснянського району міста Києва

Ключові слова:

підліткове середовище; музичне мислення підлітків; музичний образ; психолого-педагогічні освітні координати; емоційно-психологічна амплітуда

Анотація

Творча місія вчителя розглядається як участь у гармонійному вихованні підлітків, наближаючи їх до досконалості, до краси та гармонії. У статті обґрунтовано, що творча місія вчителя полягає в тому, щоб активізувати розумову, емоційну творчу діяльність підлітків, навчити їх аналізувати музичні твори, сприяти розширенню їхнього культурологічного досвіду, створювати умови для естетичного розвитку в умовах навчальної та позанавчальної діяльності.

Біографія автора

Ірина Лавриш, Будинок культури Деснянського району міста Києва

Лавриш Ірина Михайлівна, кандидат педагогічнх наук, директор Будинку культури Деснянського району міста Києва (Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація)

Посилання

Vereshchak, O. (2002). Osnovni teoretychni pidkhody do rozvytku muzychnoho myslennia pidlitkiv. [Basic theoretical approaches to the development of musical thinking of adolescents]. Kyiv. 54 p. [in Ukrainian].

Zabrodskyi, M. (1998). Vikova psykholohiia. [Psychology of age]. Kyiv: MAUP. 92 p. [in Ukrainian].

Konkov, A. (2013). Art-terapiya kak sredstvo muzykalnogo vospitaniya. [Art therapy as a means of musical education]. Moscow: Iskusstvo. 73 p. [in Russian].

Oleksiuk, O., & Tkach, M. (eds.). (2004). Formuvannia dukhovnoho potentsialu osobystosti: sfera muzychnoho mystetstva. [Formation of the spiritual potential of the individual: the field of musical art]. Kyiv: Znannia Ukrainy. 264 p. [in Ukrainian].

Ushynskyi, K. (1983). Vybrani pedahohichni tvory. [Selected issues on education]. Kyiv: Radianska shkola. 488 p. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-10

Як цитувати

Лавриш, І. . (2018) «Творча місія вчителя музичного мистецтва як пріоритетна сфера спілкування у підлітковому середовищі», Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 25, с. 16–21. доступний у: https://sj.udu.edu.ua/index.php/tmae/article/view/81 (дата звернення: 16 Травень 2024).

Номер

Розділ

Розділ 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти