Творча місія вчителя музичного мистецтва як пріоритетна сфера спілкування у підлітковому середовищі
Ключові слова:
підліткове середовище; музичне мислення підлітків; музичний образ; психолого-педагогічні освітні координати; емоційно-психологічна амплітудаАнотація
Творча місія вчителя розглядається як участь у гармонійному вихованні підлітків, наближаючи їх до досконалості, до краси та гармонії. У статті обґрунтовано, що творча місія вчителя полягає в тому, щоб активізувати розумову, емоційну творчу діяльність підлітків, навчити їх аналізувати музичні твори, сприяти розширенню їхнього культурологічного досвіду, створювати умови для естетичного розвитку в умовах навчальної та позанавчальної діяльності.
Посилання
Vereshchak, O. (2002). Osnovni teoretychni pidkhody do rozvytku muzychnoho myslennia pidlitkiv. [Basic theoretical approaches to the development of musical thinking of adolescents]. Kyiv. 54 p. [in Ukrainian].
Zabrodskyi, M. (1998). Vikova psykholohiia. [Psychology of age]. Kyiv: MAUP. 92 p. [in Ukrainian].
Konkov, A. (2013). Art-terapiya kak sredstvo muzykalnogo vospitaniya. [Art therapy as a means of musical education]. Moscow: Iskusstvo. 73 p. [in Russian].
Oleksiuk, O., & Tkach, M. (eds.). (2004). Formuvannia dukhovnoho potentsialu osobystosti: sfera muzychnoho mystetstva. [Formation of the spiritual potential of the individual: the field of musical art]. Kyiv: Znannia Ukrainy. 264 p. [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. (1983). Vybrani pedahohichni tvory. [Selected issues on education]. Kyiv: Radianska shkola. 488 p. [in Ukrainian].