Характеристика структури виконавської мобільності майбутніх педагогів-музикантів
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.10Ключові слова:
виконавська мобільність, структурна характеристика, елементи та компонентиАнотація
Досліджується феномен виконавської мобільності педагога-музиканта за допомогою формалізації її змістової структурної характеристики шляхом виявлення та впорядкування окремих елементів, які об’єднані в чотири компоненти: інформаційно-потребовий, операційно-технологічний, емоційно-оцінний та творчо-комунікативний. Проведений аналіз уможливлює наукове пояснення сутності, специфіки та значення кожного з складових елементів досліджуваної структурної характеристики. Розглянуті теоретичні основи формування виконавської мобільності майбутніх педагогів-музикантів є базою для подальшої теоретичної розробки та методичного обґрунтування шляхів педагогічного впливу на студентів з метою формування їх виконавської мобільності в процесі фортепіанної підготовки.
Посилання
Zhizhina M. Psychological-pedagogical factors and formation of the musician's performing attention. - Publishing House of Saratov Universit. - Saratov, 2002.- 138 p.
Zavadska T. Neurodynamic bases of psychophysical condition of students of different professional direction of study. Actual problems of psychology. Vol. V. Vol. 12, p.63-70.
Kazachenko A. Psycho-stability of a person in extreme conditions of activity. Thesis for a Candidate of Science Degree. Psych. Science. 19.00.01. - L. 1976, 187 p.
Strogal T. Formation of emotional and aesthetic experience of teenagers in music lessons: Abstract. Dis. Cand. ped. Sciences 13.00.02. Kiev. 2018
Philosophical Encyclopedic Dictionary. V.Shynkaruk (the chairman of the editorial board) and others. - Kiev: Abris, 2002. - P.611- 742s.
Mead G.H. Mind, SelfandSociety / G.H.Meal /. Chicago, University of Chicago Press, 1963. 623 p.