Характеристика структури виконавської мобільності майбутніх педагогів-музикантів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.10

Ключові слова:

виконавська мобільність, структурна характеристика, елементи та компоненти

Анотація

Досліджується феномен виконавської мобільності педагога-музиканта за допомогою формалізації її змістової структурної характеристики шляхом виявлення та впорядкування окремих елементів, які об’єднані в чотири компоненти: інформаційно-потребовий, операційно-технологічний, емоційно-оцінний та творчо-комунікативний. Проведений аналіз уможливлює наукове пояснення сутності, специфіки та значення кожного з складових елементів досліджуваної структурної характеристики. Розглянуті теоретичні основи формування виконавської мобільності майбутніх педагогів-музикантів є базою для подальшої теоретичної розробки та методичного обґрунтування шляхів педагогічного впливу на студентів з метою формування їх виконавської мобільності в процесі фортепіанної підготовки.

Біографія автора

Олександра Калішук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Калішук Олександра Дмитрівна, провідний концертмейстер кафедри теорії та методики постановки голосу факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Посилання

Zhizhina M. Psychological-pedagogical factors and formation of the musician's performing attention. - Publishing House of Saratov Universit. - Saratov, 2002.- 138 p.

Zavadska T. Neurodynamic bases of psychophysical condition of students of different professional direction of study. Actual problems of psychology. Vol. V. Vol. 12, p.63-70.

Kazachenko A. Psycho-stability of a person in extreme conditions of activity. Thesis for a Candidate of Science Degree. Psych. Science. 19.00.01. - L. 1976, 187 p.

Strogal T. Formation of emotional and aesthetic experience of teenagers in music lessons: Abstract. Dis. Cand. ped. Sciences 13.00.02. Kiev. 2018

Philosophical Encyclopedic Dictionary. V.Shynkaruk (the chairman of the editorial board) and others. - Kiev: Abris, 2002. - P.611- 742s.

Mead G.H. Mind, SelfandSociety / G.H.Meal /. Chicago, University of Chicago Press, 1963. 623 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Номер

Розділ

Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін