Зміст музично-просвітницької діяльності студентів-магістрантів у мистецьких закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series14.2019.27.09Ключові слова:
просвітництво, музично-просвітницька діяльність, заклад вищої освіти, магістрантАнотація
Розглядається поняття виконавсько-просвітницької підготовки студентів-магістрантів мистецьких закладів вищої освіти, яка вимагає сформованих професійних ігрових навичок і умінь, включає елементи просвітницької діяльності. Для сучасної фахової підготовки магістранта важливого значення набуває органічна єдність виконання музичних творів та вербального спілкування зі слухацькою аудиторією. Він має навчитися володіти лекторською майстерністю і живим словом. До цього додамо вміння підготувати для різної аудиторії емоційно насичену і захоплену бесіду, знайти відповідний музичний матеріал, що в цілому може зацікавити слухача. У межах вищої музичної освіти можна виділити низку важливих функцій, притаманних сучасному магістранту-просвітнику: пізнавально-евристична, творчо-відтворююча, організаторська, комунікативно-емоційна. Аналіз просвітницької діяльності дає можливість визначити зміст поняття виконавсько-просвітницькі уміння студентів-магістрантів як дидактично доцільні способи дій, котрі передбачають самостійне оволодіння музичним матеріалом на виконавському і вербальному рівнях з можливістю трансформації у музично-просвітницькій діяльності.
Посилання
Borev Yu. (2002). Graduate School. Moscow : Muzyka [in Russian].
Zubov Yu. (1979). Bibliography and artistic development of personality. Moscow : Kniga [in Russian].
Koryhalova N. (2011). In communication with music: articles and reviews from different years. Sankt-Peterburg: Kompozitor [in Russian].
Nazajkinskij E. (1988). The sound world of music. Moscow : Muzyka [in Russian].
Ozhegov S. (1999). Explanatory dictionary of the Russian language. Moscow : Azbukovnik [in Russian].
Rahmaninov S. (1978). Literary heritage. Moscow : Sovetskij kompozitor [in Russian].
Serov A. (1994). Featured Articles. Moscow : Gos. muzykalnoe uzd-vo [in Russian].
Fekete O. (2012). Problems of interaction, pedagogy and theory and practice of practice. Kiyiv: Muzyka [in Ukrainian].
Holopova V. (2014). Music as a form of art. Moskva: Planeta muzyki [in Russian].
Sholokova O. (1996). Fundamentals of professional art-aesthetics training of a future teacher. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].