Зміст музично-інтонаційного мовлення у виконанні творів майбутніми вчителями музичного мистецтва

Автор(и)

  • Ліу Мінг Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського https://orcid.org/0009-0009-4917-9754
  • Демидова Марина Григорівна Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К Д. Ушинського https://orcid.org/0000-0003-1492-7002

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.12

Ключові слова:

інтонація, інтонування, музично-інтонаційне мовлення, майбутні вчителі музичного мистецтва

Анотація

Інтонування у музично-інструментальному виконавстві розглядається з точки зору питань, що виникають у діяльності вчителів музичного мистецтва у процесі відтворення творчого музичного задуму композитора. Так, музично-інтонаційне мовлення і поняття «інтонація» постають як науково-теоретичні проблеми і досліджуються з різних позицій, у співвідношенні з іншими поняттями і категоріями. Природа звуку описана в контекстному зв’язку з руховою сутністю діяльності людини, а музична та мовна інтонації представлені в значенні висотної організації музичних тонів (музично-інтонаційне мовлення); «інтонування» та інші характеристики звуку розглядаються в єдності з конкретною манерою музичного висловлювання (таких, як артикуляція, музична інтонація, гучність, лад, ритм).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31

Як цитувати

Ліу Мінг, . і Демидова, М. Г. (2024) «Зміст музично-інтонаційного мовлення у виконанні творів майбутніми вчителями музичного мистецтва», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 31, с. 85–92. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.12.