Формування свідомого ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано

Автор(и)

  • Заря Лариса Олександрівна «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради https://orcid.org/0000-0001-5316-463X

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.11

Ключові слова:

здобувач освіти, свідомість, фортепіанні уроки, формування, розвиток

Анотація

Головний акцент у розкритті можливостей свідомого відношення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано робиться на філосовсько-психологічній складовій. Узагальнено емпіричні і спеціальні дані щодо дослідження сутності свідомості (спрямованості психічної активності індивіда). Складовими структури формування свідомого ставлення здобувачів музичної освіти є інтереси до певних фортепіанних творів, уподобання рідних, друзів та знайомих. Послідовне формування свідомого ставлення до фортепіанних уроків здійснюється за допомогою педагогічного процесу у навчальних закладах, у сім'ї, і має значення сприйняття навколишньої музики. Свідоме ставлення здобувачів освіти до фортепіанних занять пов’язується з мотивацією, інтересом, бажанням та особистісними переконаннями. Допомагатиме впевненість у виконавських можливостях, з опорою на знання з методики. Свідомість студентів активізується, коли виникає бажання зіграти за фортепіано конкретний музичний твір.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31

Як цитувати

Заря, Л. О. (2024) «Формування свідомого ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до занять на фортепіано», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 31, с. 77–84. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.11.