Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів

Автор(и)

  • Черкасов Володимир Федорович Комунальний заклад вищої освіти «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради (м. Ужгород) https://orcid.org/0000-0001-9112-3468

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.09

Ключові слова:

структурно-функціональна модель, професійна компетентність, майбутні хореографи

Анотація

Обґрунтовано структурно-функціональну модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів, уточнено зміст понять «модель» і «моделювання», визначено етапи реалізації технології моделювання професійної компетентності майбутніх хореографів. Ця структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів містить наступні блоки: методологічно-змістовий, суб’єкт-суб’єктний, процесуально-організаційний; контрольно-результативний, які є взаємозумовленими та взаємозалежними, реалізовуються через дотримання певних умов, що забезпечують ефективність функціонування моделі в процесі фахової підготовки. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31

Як цитувати

Черкасов, В. Ф. (2024) «Структурно-функціональна модель формування професійної компетентності майбутніх хореографів», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 31, с. 62–69. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.09.