Музично-виконавська діяльність як складова фахової підготовки студентів факультетів мистецтв: міждисциплінарний підхід
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.15Анотація
Досліджується проблема інтегрованої міждисциплінарної музично-виконавської підготовки студентів мистецьких спеціальностей у контексті формування готовності до творчої музично-виконавської діяльності. Посилення вимог до фахової підготовки студентів факультетів мистецтв зумовлює необхідність оновлення змісту мистецького навчання шляхом упровадження в музично-педагогічну та музично-виконавську практику інноваційних технологій на засадах міждисциплінарного підходу. Творчий характер музично-виконавської діяльності вчителя музичного мистецтва потребує фахівця широкої ерудованості з розвиненими музично-творчими вміннями, які сформовані на глибокій інтеграції музично-теоретичних знань і практичних (вокальних, інструментальних, хорових) умінь та навичок. Це зумовлює необхідність реалізації в змісті мистецької освіти інноваційного навчання, яке базується на методологічних принципах, пов’язаних з міждисциплінарністю. Упровадження міждисциплінарного підходу в зміст фахової підготовки студентів факультетів мистецтв є інноваційним ресурсом модернізації змісту вищої мистецької освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.