Формування креативного педагогічного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва: основні етапи та інструментарій
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.13Анотація
Конкретизєється сутність та зміст аксіологічно-орієнтаційного, операційно-інтенсифікуючого та конструктивно-узагальнюючого етапів формування креативного педагогічного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі вокально-хорового навчання в контексті заходів з поетапного упровадження розробленої експериментальної методики. Автор наполягає на змістоутворюючому значенні сформованості вектору креативно-педагогічної спрямованості мислення студентів щодо оволодіння цінностями вокально-хорового мистецтва для першого аксіологічно-орієнтаційного етапу. Сутність другого операційно-інтенсифікуючого етапу формування креативного педагогічного мислення спрямована на формування в студентів вокально-хорової компетентності, що ґрунтується на накопиченні вокально-хорового тезаурусу в якості комплексу теоретичних понять та інтонаційного багажу вокально-хорового репертуару. Третій конструктивно-узагальнюючий етап відповідає за формуванню здатності студентів до креативного вирішення проблемних ситуацій вокально-хорової діяльності та рефлексивне осмислення отриманих результатів. Автор розкриває класифікацію педагогічного інструментарію для кожного з етапів у контексті основних напрямків роботи викладачів щодо навчально-методичної, наукової та організаційно-виховної діяльності. Педагогічний інструментарій для кожного з етапів представлено в якості інтегрованого комплексу методів мотивації мистецького навчання, теоретичних, вербальних, евристичних, інтерактивних методів, поєднаних із творчими методами, засобами і прийомами мистецького навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.