Аналітико-прогностичний етап формування здатності магістрантів музичного мистецтва до творчої самореалізації у практичній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.12Анотація
У статті розглянуті питання формування здатності магістрантів музичного мистецтва до творчої самореалізації у практичній діяльності на аналітико-прогностичному етапі експериментальної роботи. Формування здатності магістрантів музичного мистецтва до творчої самореалізації відбувалось завдяки методам, які націлені на самостійну роботу, а саме: метод аналогії і контрасту, взаємоконтролю у парах, аналітичний метод, метод самостійного опрацювання даних, метод доведення і спростування ідеї, метод поліваріантного вирішення навчального завдання, пошуковий метод, вирішення проблемних ситуацій, метод фокальних об’єктів, творчий пошук, метод створення екранно-звукового видовища, метод творчого перетворення даних, метод варіативного вирішення навчального завдання, метод навчальних дискусій, тощо. На аналітико-прогностичному етапі формувального експерименту була проведена робота, яка уможливила залучення магістрантів музичного мистецтва до творчої роботи з даними, набуття вміння цільового створення презентації з урахуванням шкільного віку учнів, а також особливостей навчальної програми «Музичне мистецтво».
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.