Освітній компонент «диригування» як основа фахового становлення майбутнього учителя музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.11Анотація
Розкривається значення освітнього компоненту «Диригування» в практичній підготовці майбутнього учителя музичного мистецтва. Адже питання професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва знаходяться сьогодні в руслі важливих проблем, які розв’язує педагогічна наука. Саме від того, яким буде сучасний вчитель-музикант, як він розпочне свою професійну діяльність, чи буде він здатний відповідати вимогам, які ставить перед ним суспільство, залежить рівень освіти, вихованості та загальної культури школярів. У статті автор акцентує на тому, що предмет "диригування" є інтеграційним предметом у низці дисциплін, тісно пов'язаних з іншими дисциплінами диригентсько-хорового циклу, а саме: хоровий клас, читання хорових партитур, аранжування. У зв'язку з цим розкривається спектр можливостей оволодіння професійними знаннями та вміннями, набуття професійних компетенцій, на що вказують міжнародні стандарти, які регулюються такими державними документами про освіту: «Нaцioнaльнa дoктринa рoзвитку ocвiти Укрaїни у ХХI cтoлiттi», Нaцioнaльнa cтрaтегiя рoзвитку ocвiти в Укрaїнi нa перioд дo 2021р., Держaвнa прoгрaмa «Ocвiтa» (Укрaїнa ХХIcт.), Зaкoн Укрaїни «Прo ocвiту», Кoнцeпцiя «Нoвa укpaїнcькa шкoлa» тoщo.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.