Освітній компонент «диригування» як основа фахового становлення майбутнього учителя музичного мистецтва

Автор(и)

  • Чинчева Лариса Владиленівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0009-0005-4555-7683

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.11

Анотація

Розкривається значення освітнього компоненту «Диригування» в практичній підготовці майбутнього учителя музичного мистецтва. Адже питання професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва знаходяться сьогодні в руслі важливих проблем, які  розв’язує педагогічна наука. Саме від того, яким буде сучасний вчитель-музикант, як він розпочне свою професійну діяльність, чи буде він здатний відповідати вимогам, які ставить перед ним суспільство, залежить рівень освіти, вихованості та загальної  культури школярів. У статті автор акцентує на тому, що предмет "диригування" є інтеграційним предметом у низці дисциплін, тісно пов'язаних з іншими дисциплінами диригентсько-хорового циклу, а саме: хоровий клас, читання хорових партитур, аранжування. У зв'язку з цим розкривається спектр можливостей оволодіння професійними знаннями та вміннями, набуття професійних компетенцій, на що вказують міжнародні стандарти, які регулюються такими державними документами про освіту: «Нaцioнaльнa дoктринa рoзвитку ocвiти Укрaїни у ХХI cтoлiттi», Нaцioнaльнa cтрaтегiя рoзвитку ocвiти в Укрaїнi нa перioд дo 2021р., Держaвнa прoгрaмa «Ocвiтa» (Укрaїнa ХХIcт.), Зaкoн Укрaїни «Прo ocвiту», Кoнцeпцiя «Нoвa укpaїнcькa шкoлa» тoщo.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21