Методологічні підходи у формуванні виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів

Автор(и)

  • Холоденко Вікторія Олександрівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0002-3122-116X

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.08

Анотація

Розглядається проблема формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів, досліджуються актуальні для сучасної виконавської підготовки в системі мистецької освіти методологічні підходи: діяльнісний, особистісно-орієнтований, компетентнісний. Встановлено, що реалізація в освітньому процесі мистецьких  навчальних закладів концептуальних положень зазначених методологічних підходів дозволяє оптимізувати формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів. Діяльнісний підхід передбачає особливу організацію навчально-виконавської діяльності в напрямку саморозвитку та всебічного розкриття виконавського потенціалу кожного учня; особистісно-орієнтований – слугує ефективним засобом самоактуалізації особистості, усвідомлення власної неповторності та неповторності майбутніх педагогів-музикантів у виконавській діяльності; компетентнісний – дозволяє студентам розвивати певні універсальні та уніфіковані музично-виконавські компетенції, необхідні для успішної професійної діяльності та конкурентоспроможності на світовому ринку праці.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Як цитувати

Холоденко, В. О. (2023) «Методологічні підходи у формуванні виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 30, с. 58–67. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.08.