Інноваційне спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.07Анотація
У статті актуалізується інноваційна спрямованість професійної підготовки фахівців в галузі музичної освіти. Висвітлюється зміст та особливості впровадження педагогічних технологій у процес фортепіанного навчання майбутніх учителів музики. Розглянуті педагогічні технології – особистісно-орієнтованого, розвивального, проблемного навчання, проєктна технологія та технологія створення ситуації успіху – націлені на підготовку сучасного фахівця, здатного до критичного мислення, самостійної, продуктивної діяльності, відкритого до нововведень та змінних умов.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.