Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 14 (21) (2014)
№ 14 (21) (2014)
Опубліковано:
2014-02-21
Статті
Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
М. І. Жалдак, О. О. Гриб’юк
3-19
PDF
Вибір системи управління вмістом сайту
В. М. Франчук, О. В. Галицький
19-28
PDF
Програмно-технологічне забезпечення кабінету інформаційних технологій
Д. А. Покришень
28-33
PDF
Інституційний репозитарій вищого навчального закладу: порівняльний аналіз програмного забезпечення
О. Р. Олексюк
33-39
PDF
Програми професійної сертифікації як засіб підвищення кваліфікації ІТ-фахівця
Л. О. Манжос , С. Н. Сєйтвелієва
39-44
PDF
Аналіз вільного програмного забезпечення спеціального призначення у підготовці бакалаврів інформатики
Т. П. Кобильник , У. П. Когут
44-48
PDF
Сутність поняття „система інформатичних компетентностей”
В. М. Барановська
48-59
PDF
Навчання мінімізації булевих функцій як невід’ємна складова вивчення логічних основ інформатики
І. А. Твердохліб
59-65
PDF
Особливості формування системи інформатичних компетентностей майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін
Т. В. Підгорна
65-70
PDF
Інформатика в системі фундаменталізації навчання учнів Малої академії наук України
В. Б. Дем’яненко
70-77
PDF
Актуальність дистанційного навчання в процесі навчання студентів мережевого покоління
М. А. Умрик
77-82
PDF
Методичні основи рівневої диференціації в процесі дистанційного навчання курсу геометрії в основній школі
Т. В. Колчук
82-87
PDF
Про різні грані створення педагогічного програмного забезпечення
Ю. В. Горошко , А. В. Пеньков , Г. Ю. Цибко
87-91
PDF
Методика формування у майбутніх учителів інформатики компетентностей з програмування на прикладі теми «Експертна система»
І. С. Мінтій, С. О. Семеріков, І. В. Тарасов
91-96
PDF
Деякі аспекти теоретико-методологічних основ формування професійної магістерської програми зі спеціальності «Інформатика» з присвоєнням кваліфікації «Викладач інформатики
Н. Р. Балик
96-100
PDF
Складні структури даних в навчанні інженерів-програмістів
З. С. Сейдаметова
100-108
PDF
Особливості формування компетентностей у галузі дистанційного навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів інформатики
О. В. Струтинська
108-113
PDF
Локалізація програмних засобів навчального призначення
Н. П. Франчук
113-118
PDF
Цілочислові методи розв’язування екстремальних задач лінійного програмування в Ms Excel
В. В. Листопад
118-126
PDF
Формування навичок і вмінь роботи в умовах динамічно мінливого інформаційного простору в підготовці студентів напряму інформатика
В. С. Крилов
126-130
PDF
Особливості навчання комп’ютерної математики майбутніх учителів інформатики
В. В. Єфименко
130-137
PDF
Навчання інформатики в старшій профільній школі в аспекті художньо-естетичного виховання
Л. Г. Волошина
137-143
PDF
Диференційований тестовий контроль у загальному потоці студентів різних гуманітарних спеціальностей
О. М. Алексєєв , О. М. Король
143-148
PDF
Технологічні та методичні рекомендації до створення інституційного репозитарію закладів ППО
Є. Ю. Носенко
148-152
PDF
Дистанційні форми навчання при підготовці магістрів
Т. В. Зайцева , Т. Л. Архіпова
152-157
PDF
Системи комп’ютерної математики у навчанні дискретної математики майбутніх вчителів інформатики
О. Д. Нестерова
157-161
PDF
Моделювання мовного тракту людини та мовна обернена задача в задачах комп’ютерного синтезу
Л. О. Черемісіна
161-166
PDF
Форми проведення лабораторних занять з дисципліни «Технологія розробки програмного забезпечення»
Ф. С. Ільясова
166-171
PDF
Портфоліо з інформатики як засіб контролю навчальної діяльності студента в процесі ресурсно-орієнтованого навчання
Н. В. Кононец
171-175
PDF
Організація навчального процесу на основі синергетичний підхід
С. М. Сейдаметова
175-179
PDF
Підготовка майбутніх учителів математики до використання інформаційнокомунікаційних технологій у професійній діяльності
Т. Л. Годованюк
179-184
PDF
Використанням ППЗ GRAN на практичних заняттях з елементарної математики
І. М. Тягай
184-190
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю