Особливості формування системи інформатичних компетентностей майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін

Автор(и)

  • Т. В. Підгорна

Ключові слова:

система інформатичних компетентностей, вчителі природничо-математичних дисциплін

Анотація

Інформатизація суспільства, впровадження в сферу освіти засобів сучасних інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) відкривають нові перспективи для підвищення ефективності навчально-виховного процесу, самоосвіти, зокрема і при навчанні дисциплін природничо математичного циклу. Кількість закладів освіти, в яких використовуються ІКТ в навчальновиховному процесі, неуклінно зростає, хоча це використання не завжди є педагогічно виваженим. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-14

Як цитувати

Підгорна, Т. В. (2014). Особливості формування системи інформатичних компетентностей майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (14 (21), 65–70. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/501

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають