Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики

Автор(и)

  • М. І. Жалдак
  • О. О. Гриб’юк

Ключові слова:

психолого-педагогічні вимоги

Анотація

Розглядаються психолого-педагогічні основи впровадження комп’ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги і мислення учнів в умовах комп’ютеризованого навчання. Аналізуються принципи, на яких базується розвиток комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп’ютера в навчальному процесі, критерії визначення такої ефективності та фактори, від яких вона залежить.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-14

Як цитувати

Жалдак, М. І., & Гриб’юк , О. О. . (2014). Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (14 (21), 3–19. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/486

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають