Застосування дидактичних можливостей використання штучного інтелекту в курсі інформатики
Ключові слова:
Штучний інтелект, інформатика, дидактичні можливостіАнотація
Одна з основних тенденцій інформатизації навчання – його інтелектуалізація, створення нового типу навчаючих систем – інтелектуальних, в яких реалізовані теоретичні підходи і практичні досягнення такої міждисциплінарної галузі наукового знання, як штучний інтелект: розвиток ідей штучного інтелекту із самого початку спирався на його тісні взаємозв’язки з науками, які вивчають явища пізнання, розуміння, прийняття рішень людиною, тобто з психологією, логікою, лінгвістикою. До сфери штучного інтелекту відносяться випадки такого опрацювання повідомлень і даних, яке не може бути здійснене за допомогою чітких формалізованих (алгоритмічних) методів: задачі розпізнавання образів, розуміння тексту, доведення теорем, постановка діагнозу тощо. При цьому в усіх випадках маються на увазі задачі, для яких невідомий і не може бути створений алгоритм розв’язування, тобто послідовність дій, добре визначених і виконуваних формально за обмежений час.