Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів
Ключові слова:
Оцінювання, саморефлексія, інформаційна культураАнотація
Ліцейна освіта пов„язана з високою якістю навчання, міцністю та систематичністю знань, направленістю навчання на розвиток інтелекту, пам„яті, уваги учнів, на виховання гармонійної, соціально активної особистості. Випускники ліцеїв завжди відзначались широким світоглядом, високим
рівнем грамотності та інформаційної культури.
##submission.downloads##
Опубліковано
2006-02-19
Як цитувати
Кузьмінська, О. (2006). Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 44–50. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/596
Номер
Розділ
Статті