Компетентнісні задачі з інформатики
Ключові слова:
Компетентнісні задачі, інформатика, розв'язуванняАнотація
В усі часи освіта будувалась так, що частину відомостей про оточуючий світ учні отримували напряму, репродуктивним шляхом від вчителя, іншу ж – засвоювали самі, шляхом проведення власних досліджень та вирішення „життєвих” завдань за методом „спроб та помилок”. Однак орієнтуючись на
сучасний ринок праці, система освіти до пріоритетів сьогодення відносить уміння оперувати такими технологіями та знаннями, що задовольнять потреби сучасного інформаційного суспільства, та готує молодь до опанування нових ролей в ньому. Саме тому важливим є не тільки вміння оперувати власними знаннями, а і бути готовими змінюватись та пристосовуватись до нових потреб ринку праці, оперувати й управляти потоками даних, активно діяти, швидко приймати рішення, навчатись упродовж життя. Таким чином економічні, соціальні технологічні та інші чинники розвитку цивілізації посилили зацікавленість суспільства результатами освіти і зумовили появу (поруч із традиційними) нових,
важливіших і реальніших індикаторів цих результатів. Такими індикаторами в багатьох країнах стали саме компетентності, що визначають готовність учнів до активної та ефективної реалізації у суспільстві знань, основними ознаками якого є інтелект та технології, зокрема інформаційно-комунікаційні.