Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів

Authors

  • О.Г. Кузьмінська

Keywords:

Оцінювання, саморефлексія, інформаційна культура

Abstract

Ліцейна освіта пов„язана з високою якістю навчання, міцністю та систематичністю знань, направленістю навчання на розвиток інтелекту, пам„яті, уваги учнів, на виховання гармонійної, соціально активної особистості. Випускники ліцеїв завжди відзначались широким світоглядом, високим
рівнем грамотності та інформаційної культури.

Published

2006-02-19

How to Cite

Кузьмінська, О. (2006). Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (4 (11), 44–50. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/596

Issue

Section

Статті