Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів
Keywords:
Оцінювання, саморефлексія, інформаційна культураAbstract
Ліцейна освіта пов„язана з високою якістю навчання, міцністю та систематичністю знань, направленістю навчання на розвиток інтелекту, пам„яті, уваги учнів, на виховання гармонійної, соціально активної особистості. Випускники ліцеїв завжди відзначались широким світоглядом, високим
рівнем грамотності та інформаційної культури.
Downloads
Published
2006-02-19
How to Cite
Кузьмінська, О. (2006). Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (4 (11), 44–50. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/596
Issue
Section
Статті