Персоналізація контролю знань студентів у імітаційній моделі тестування

Автор(и)

  • О.М. Алексєєв
  • О.М. Король

Ключові слова:

контроль знань, навчання, тестування

Анотація

Однією з основних форм процесу навчання є контроль знань, і як одна з його складових, що широко використовується нині, форма контролю знань – тестування. У традиційній системі тестування не завжди існує можливість студентові продемонструвати свої істинні знання – тобто розуміння тієї або іншої теми чи дисципліни в цілому, через те, що процес тестування викликає труднощі і протиріччя, пов’язані з однозначністю оцінювання знань випробовуваних. У багатьох системах тестового контролю принцип опрацювання результатів зводиться до одинарної вибірки (дихотомічної системи оцінювання тестових завдань), у інших випадках – це політомічна система оцінювання, що допускає кілька категорій відповіді на завдання, кожна з яких оцінюється по-різному.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Алексєєв, О., & Король, О. (2020). Персоналізація контролю знань студентів у імітаційній моделі тестування. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (12 (19), 231–234. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/255

Номер

Розділ

Статті