До питання про використання стереографії при дистанційному навчанні студентів інженерних спеціальностей
Ключові слова:
Стереографія, дистанційне навчання, інженерні спеціальностіАнотація
Інженерна освіта, на відміну від гуманітарної, має специфіку, пов'язану з необхідністю формування у студентів практичних умінь і навичок професійної роботи. Тут потрібне проведення практичних занять на верстатах, стендах, в лабораторіях і так далі. Використання сучасних технологій комп'ютерного проектування віртуальної реальності дає можливість створювати моделі, що з великою точністю імітують роботу дорогого стендового устаткування і реальних виробництв. Завдяки цьому практичні, зокрема в дистанційній освіті роботи на натурних зразках певною мірою можуть замінюватися імітаційними віртуальними моделями, що візуалізуються на моніторі комп'ютера.
##submission.downloads##
Опубліковано
2008-02-18
Як цитувати
Алексєєв, О. (2008). До питання про використання стереографії при дистанційному навчанні студентів інженерних спеціальностей. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 111–115. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/514
Номер
Розділ
Статті