Персоналізація контролю знань студентів у імітаційній моделі тестування
Keywords:
контроль знань, навчання, тестуванняAbstract
Однією з основних форм процесу навчання є контроль знань, і як одна з його складових, що широко використовується нині, форма контролю знань – тестування. У традиційній системі тестування не завжди існує можливість студентові продемонструвати свої істинні знання – тобто розуміння тієї або іншої теми чи дисципліни в цілому, через те, що процес тестування викликає труднощі і протиріччя, пов’язані з однозначністю оцінювання знань випробовуваних. У багатьох системах тестового контролю принцип опрацювання результатів зводиться до одинарної вибірки (дихотомічної системи оцінювання тестових завдань), у інших випадках – це політомічна система оцінювання, що допускає кілька категорій відповіді на завдання, кожна з яких оцінюється по-різному.