Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики
Ключові слова:
тестовий контроль, тестове завдання, методи тестування, компетентності, специфікаціяАнотація
Описано проблему тестового контролю в процесі оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Визначено організаційні етапи підготовки для проведення тестового контролю, на яких передбачається підготовка, розробка, апробація та впровадження розроблених тестів. Охарактеризовано особливості підготовки тестів з дисципліни «Технології розробки веб-додатків» та подано приклади організації тестових завдань для оцінювання предметних компетентностей. Запропоновано специфікацію підсумкового тесту, на основі якої розподіляється і визначається кількість тестових завдань за модулями та темами навчальної дисципліни.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-10
Як цитувати
Ткачук, Г. В. (2019). Тестовий контроль як засіб оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 127–131. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/22
Номер
Розділ
Статті