Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).17Ключові слова:
онлайн-сервіс, дистанційне навчання, дистанційний курс, віртуальна стіна, PadletАнотація
У статті подано теоретичні та методичні аспекти реалізації дистанційного навчання у процесі практичної підготовки майбутніх фахівців. Описано досвід використання онлнай-сервісу Padlet для організації дистанційного практичного заняття «Комп’ютерна графіка». Визначено, що організацію такого заняття доцільно проводити за кілька етапів: постановка завдання, створення стіни, проведення заняття та оцінювання роботи студентів. На кожному етапі описано діяльність викладача та студентів в тому чи іншому середовищі. В процесі проведення заняття застосовано три середовища співпраці – система дистанційного навчання Moodle, віртуальна стіна Padlet та група у Viber.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-12
Як цитувати
Ткачук, Г. В., & Бондаренко, Т. В. (2019). Досвід використання віртуальної стіни Padlet у процесі проведення дистанційного практичного заняття. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 102–107. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).17
Номер
Розділ
Статті