Формування прийомів розумової діяльності на уроках інформатики в учнів 7-9 класів

Authors

  • Н.С. Павлова

Keywords:

Комп’ютерна грамотность, творчий потенціал, світогляд учнів

Abstract

В концепції загальної середньої освіти проголошено необхідність перенесення базового курсу інформатики в 7-9 класи; це пояснено зростанням значущості опанування учнями комп’ютерної грамотності, без якої неможлива успішна адаптація в інформаційному суспільстві. Навчання інформатики у циклі загальноосвітніх дисциплін за програмою ”Інформатика. 7-9 класи” має формувати світогляд учнів, оволодіння загальними методам постановки задач, інтерпретації та оцінювання здобутих даних, забезпечувати набуття учнями власного досвіду застосування програмних середовищ для опрацювання різних видів повідомлень, здійснення дослідницької діяльності. Особлива увага надається розумовому вихованню школярів та розвитку їхнього творчого потенціалу.

Published

2020-02-24

How to Cite

Павлова, Н. (2020). Формування прийомів розумової діяльності на уроках інформатики в учнів 7-9 класів. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 108–114. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/611

Issue

Section

Статті