Управління розумовою діяльністю учнів 7-го класу під час вивчення теми “Графічний редактор”
Ключові слова:
Розумова діяльність, навчання, графічний редакторАнотація
Педагогічне управління навчально-пізнавальною діяльністю школярів на уроках інформатики досягає своєї мети за умов забезпечення поєднання різних концепцій організації навчання, адекватних, вдало відпрацьованих методик, дійових соціально значущих мотивів цієї діяльності з врахуванням
індивідуальних характеристик мислення, пам’яті, інтересів, здібностей, ретельно дібраного та методично обґрунтованого змісту навчального предмету.
##submission.downloads##
Опубліковано
2008-02-18
Як цитувати
Павлова, Н. (2008). Управління розумовою діяльністю учнів 7-го класу під час вивчення теми “Графічний редактор”. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 138–143. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/519
Номер
Розділ
Статті