Управління розумовою діяльністю учнів 7-го класу під час вивчення теми “Графічний редактор”
Keywords:
Розумова діяльність, навчання, графічний редакторAbstract
Педагогічне управління навчально-пізнавальною діяльністю школярів на уроках інформатики досягає своєї мети за умов забезпечення поєднання різних концепцій організації навчання, адекватних, вдало відпрацьованих методик, дійових соціально значущих мотивів цієї діяльності з врахуванням
індивідуальних характеристик мислення, пам’яті, інтересів, здібностей, ретельно дібраного та методично обґрунтованого змісту навчального предмету.
Downloads
Published
2008-02-18
How to Cite
Павлова, Н. (2008). Управління розумовою діяльністю учнів 7-го класу під час вивчення теми “Графічний редактор”. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (6 (13), 138–143. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/519
Issue
Section
Статті