Формування прийомів розумової діяльності на уроках інформатики в учнів 7-9 класів

Автор(и)

  • Н.С. Павлова

Ключові слова:

Комп’ютерна грамотность, творчий потенціал, світогляд учнів

Анотація

В концепції загальної середньої освіти проголошено необхідність перенесення базового курсу інформатики в 7-9 класи; це пояснено зростанням значущості опанування учнями комп’ютерної грамотності, без якої неможлива успішна адаптація в інформаційному суспільстві. Навчання інформатики у циклі загальноосвітніх дисциплін за програмою ”Інформатика. 7-9 класи” має формувати світогляд учнів, оволодіння загальними методам постановки задач, інтерпретації та оцінювання здобутих даних, забезпечувати набуття учнями власного досвіду застосування програмних середовищ для опрацювання різних видів повідомлень, здійснення дослідницької діяльності. Особлива увага надається розумовому вихованню школярів та розвитку їхнього творчого потенціалу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Павлова, Н. (2020). Формування прийомів розумової діяльності на уроках інформатики в учнів 7-9 класів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 108–114. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/611

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають