Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики

Authors

  • М. І. Жалдак
  • О. О. Гриб’юк

Keywords:

психолого-педагогічні вимоги

Abstract

Розглядаються психолого-педагогічні основи впровадження комп’ютерно-орієнтованих систем навчання в навчальний процес з метою підвищення ефективності навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах. Значна увага приділяється проблемам створення сучасних ефективних систем навчання, в рамках яких дослідження традиційних психологічних проблем дозволяє уточнити ефективність певної системи навчання, зокрема особливості уваги і мислення учнів в умовах комп’ютеризованого навчання. Аналізуються принципи, на яких базується розвиток комп’ютерно-орієнтованих методичних систем навчання, методи дослідження ефективності використання комп’ютера в навчальному процесі, критерії визначення такої ефективності та фактори, від яких вона залежить.

Published

2014-02-14

How to Cite

Жалдак, М. І., & Гриб’юк , О. О. . (2014). Психолого-педагогічні вимоги до комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики . Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (14 (21), 3–19. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/486

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)