Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
2003: Випуск 7
2003: Випуск 7
Опубліковано:
2003-03-04
Статті
Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
М. І. Жалдак
3-16
PDF
Інформаційне суспільство. Інформатизація освіти
Ю. С. Рамський
16-28
PDF
Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу
О. В. Співаковський
28-35
PDF
Концепція програмної системи підтримки математичної діяльності
М. С. Львов
36-48
PDF
Методи навчально-педагогічної діяльності вчителя щодо спрямування роботи учнів при використанні інформаційних технологій навчання
Н. В. Морзе, О. І. Мостіпан
48-56
PDF
Поняття степеня та показникова і степенева функції у структурі професійних знань учителя математики
Г. О. Михалін
56-75
PDF
Особистісно орієнтована система навчання основ інформаційних технологій при підготовці вчителів іноземних мов
О. І. Провотар, Л. А. Карташова
75-82
PDF
Вимірювання і візуалізація Інтернету
З. С. Сейдаметова
82-93
PDF
Використання комп'ютера при навчанні математики в польській школі
Є. М. Смірнова-Трибульска
93-99
PDF
Організація дистанційного навчання у великих групах
В. М. Кухаренко, Г. С. Молодих
99-105
PDF
Розв’язування задач з математичної статистики з використанням програми Gran1
Ю. В. Горошко
105-114
PDF
Функціональний підхід до створення комп'ютерного підручника
Л. І. Білоусова, Л. Е. Гризун
115-122
PDF
Автоматизована система для оцінки знань
М. В. Владимирова, А. І. Халіна
122-127
PDF
Аспекти вивчення та використання комп‘ютерних мереж при навчанні інформатики в загальноосвітній школі
Л. В. Брескіна
127-135
PDF
Розв’язування творчих задач з інформатики
Т. В. Волкова
135-143
PDF
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання комп’ютера як універсального дидактичного засобу навчання
О. І. Шиман
143-151
PDF
Шляхи застосування інформаційно-аналітичної системи в навчальному процесі.
Т. Зайцева , Н. Щедролосьэва
151-156
PDF
Набори міжпредметних взаємозв'язних задач
Зеленяк О.П.
156-164
PDF
Формування інформаційної культури студентів-аграріїв
О.В. Клочко
164-171
PDF
Реализация принципа максимального повышения уровня освоения дисциплины при преподавании информатики как непрофилирующей дисциплины
О. Г. Коврижкин
171-174
PDF
Телекомунікаційні технології як засіб формування пізнавальної активності старшокласників
М. М. Корнієнко
174-182
pdf
Досвід і проблеми навчання інформатики у технічному вищому навчальному закладі
П.П. Лізунов
182-185
PDF
Управління процесом інформатизації загальної середньої освіти в регіоні
В.Е. Лунячек
185-192
PDF
Служба <МЕТА> як засіб формування інформаційно-пошукових умінь
О.В. Рєзіна
192-202
PDF
Роль вчителя в заснованому на технології курсі
А.Л. Столяревська
202-215
PDF
Аналіз програмного забезпечення підтримки вивчення гіпертекстових технологій
О.В. Суховірський , В.О. Очеретний
215-220
PDF
Розробка структурa дистанційного курсу англійської мови
А.О. Хоруженко
220-226
pdf
Аналіз процесу використання Інтернету як додаткового засобу навчання при підготовці викладачів інформатики
О.І. Шувалова
226-233
pdf
ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ БАЗИ ДАНИХ НАВЧАЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УКРАЇНІ
Б.I. Шуневич
233-241
PDF
Роль змісту навчальних задач до теми «Бази даних. СУБД» у формуванні інформаційної культури учня
Т.Є. Щепакіна
241-247
PDF
Мультимедіа технології в навчальному процесі
Т.Ю. Литвинова, І.О. Заболотний
247-254
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю