Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики
Ключові слова:
комп’ютерно-орієнтовані системи навчанняАнотація
Серед найважливіших науково-технічних і соціально-економічних проблем сьогодні особливо актуальними є проблеми інформатизації — створення системи ефективного забезпечення своєчасними, вірогідними і вичерпними повідомленнями і даними всіх суспільнозначимих видів людської діяльності, умов для оперативного, ґрунтовного і всестороннього аналізу досліджуваних процесів і явищ, прогнозування їх розвитку, передбачення наслідків прийманих рішень.
##submission.downloads##
Опубліковано
2003-02-19
Як цитувати
Жалдак, М. І. (2003). Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 3–16. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/584
Номер
Розділ
Статті