Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність

Authors

  • З.С. Сейдаметова
  • Ф.В. Шкарбан

Keywords:

Навчання, об'єктивність, наочність

Abstract

Курс інформатики був введений в шкільну програму СРСР у 1985 році в якості обов'язкової дисципліни в рамках реформи інформатизації освіти, яку очолив академік А.П. Єршов. Обґрунтовуючи необхідність такої навчальної дисципліни в школах, А.П. Єршов вважав, що в модель випускника загальноосвітньої школи, який вступає в життя в епоху інформаційного суспільства, необхідно закласти вимоги до знань, умінь і навичок виходячи з досвіду діяльності програміста.

Published

2020-02-05

How to Cite

Сейдаметова, З., & Шкарбан , Ф. (2020). Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (9 (16), 80–88. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/302

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)