Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність
Keywords:
Навчання, об'єктивність, наочністьAbstract
Курс інформатики був введений в шкільну програму СРСР у 1985 році в якості обов'язкової дисципліни в рамках реформи інформатизації освіти, яку очолив академік А.П. Єршов. Обґрунтовуючи необхідність такої навчальної дисципліни в школах, А.П. Єршов вважав, що в модель випускника загальноосвітньої школи, який вступає в життя в епоху інформаційного суспільства, необхідно закласти вимоги до знань, умінь і навичок виходячи з досвіду діяльності програміста.
Downloads
Published
2020-02-05
How to Cite
Сейдаметова, З., & Шкарбан , Ф. (2020). Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (9 (16), 80–88. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/302
Issue
Section
Статті