Структура інформатичних компетентностей

Authors

  • Т.В. Підгорна

Keywords:

Інформатична компетентність, ІКТ

Abstract

На сучасному етапі інформатизації суспільства та освіти висуваються нові вимоги до професійної підготовки майбутніх спеціалістів, в тому числі і вчителів-предметників. Одними з головних ключових компетентностей є інформатичні компетентності фахівців. Результати аналізу визначення поняття інформатична компетентність в психолого-педагогічній літературі  свідчать, що система інформатичних компетентностей – це інтегративне утворення, що має певну структуру. Так в визначено, що система інформатичних компетентностей – це інтегративне утворення особистості, в якому інтегруються знання про основні методи інформатики та інформаційні технології, уміння використовувати наявні знання для розв’язування прикладних задач, навички використання комп’ютера і технологій зв’язку, здатності подавати повідомлення і дані у зрозумілій для адресата формі і виявляється у прагненні, здатності і готовності до ефективного застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для розв’язування завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмету і результату діяльності.

Published

2020-02-03

How to Cite

Підгорна, Т. (2020). Структура інформатичних компетентностей. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (12 (19), 109–117. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/230

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)