Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка»

Автор(и)

  • С. М. Наконечна

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).20

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, інформатичні компетентності, технологічні коледжі, компетентнісний підхід

Анотація

В роботі проаналізована література стосовно впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес, досліджено окремі проблеми формування інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів. Визначені критерії сформованості системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка». Відповідно до цих критеріїв запропоновані такі рівні сформованості інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів за результатами навчання навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка»: ознайомлювальний рівень, репродуктивний рівень, базовий рівень, підвищений рівень, творчий рівень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-12

Як цитувати

Наконечна, С. М. (2019). Рівневі характеристики сформованої системи інформатичних компетентностей у студентів технологічних коледжів під час вивчення навчальної дисципліни «Інформатика та обчислювальна техніка». Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 118–124. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).20

Номер

Розділ

Статті