Обчислювальний експеримент і гіпотеза – складові системи комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання

Автор(и)

  • О. П. Зеленяк

Ключові слова:

Комп’ютерно-орієнтовані технології; середовище динамічної геометрії; моделювання; обчислювальний експеримент; гіпотеза

Анотація

У статті розглянуті окремі технології навчання геометрії із застосуванням середовища GeoGebra учнів профільних класiв та класів з поглибленим навчанням математики. Наголошено на актуальності створення системи комп’ютерно-орієнтованого навчання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-09

Як цитувати

Зеленяк, О. П. (2019). Обчислювальний експеримент і гіпотеза – складові системи комп’ютерно-орієнтованої методичної системи навчання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 84–90. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/14

Номер

Розділ

Статті