Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів

Автор(и)

  • Н. М. Кузьміна
  • А. В. Кузьмін

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).02

Ключові слова:

дуальна система навчання, DHGE – Вища дуальна школа Гера-Айзенах, пілотний проект

Анотація

У статті розглядаються основні характеристики дуальної системи навчання. Дуальна освіта – це поєднання студентом базового теоретичного навчання у вищому навчальному закладі з практичною роботою за обраною спеціальністю на підприємстві. Наведено приклад реалізації класичної дуальної системи навчання в Німеччині, у DHGE – Вищій дуальній школі Гера-Айзенах. Розглядаються перспективи впровадження дуальної освіти в Україні, зокрема для студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-10

Як цитувати

Кузьміна, Н. М., & Кузьмін, А. В. (2019). Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 12–19. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).02

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають