Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).04Ключові слова:
учитель інформатики, компетентність, хмарні технологіїАнотація
У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування хмарних технологій. На основі аналізу науково-методичної літератури уточнено основні складові системи соціально-професійних компетентностей щодо застосування. Запропоновано засади відповідної підготовки майбутніх учителів інформатики – систематичність, поетапність, неперервність. У зв’язку з цим запропоновано етапи застосування технологій хмарних обчислень: як засобу організації навчально-пізнавальної діяльності, як об’єкта вивчення, як засобу розробки інформаційно-освітніх ресурсів. Особливу увагу приділено проектним методикам організації навчання у процесі застосування академічних хмар.